nilssonjennipher

* man oh man, you're my best friend

Publicerad 2011-02-14 11:22:44 i VARDAG,

har haft en riktigt bra helg, hunnit med att träffa älskade gastus! vilket alltid är lika kul, så sällan man ser honom nu för tiden. och det SUGER. saknar att fara till stallet & bara mysa på. när jag blir stor & rik ska jag köpa mig en egen häst. och bygga ett eget stall med ridhus och hela köret rätt ute på gården. det är min dröm!

annars så har jag hunnit vara hem till byn en sväng & grattat syrran som ju fyllde år förra veckan! åt smörgåstårta, gött. fast egentligen inte så himla gott? tänker alltid innan jag börjat äta att "ååh vad gott, ska äta svinmycket" och så tar jag världens fetaste bit och i slutändan har jag bara petat i den och lämnat mer än hälften. att man aldrig lär sig haha

& slutligen så har jag också hunnit med att festa med finaste och bästaste elina här i luleå! var på en riktigt rolig förfest och sen blev det utgång på all star. mycket folk där, som vanligt & det var roligt. tycker om min elina så mycket! puss på dig och tack för en kul kväll! ♥



idag hade jag tänkt fara och träna bort lite av all ångest över hur mycket man ätit/druckit i helgen. men termometern visar -25 så det kändes inte sådär jättekul. kanske ändrar mig senare under dagen. vi får se. nu ska jag iallafall ta och plocka ihop lite här hemma och hänga tvätt. KUL VA?

PS. eftersom det ju är alla hjärtans dag idag måste jag ju passa på att skriva här att jag tycker om min andreas jättemycket och att jag är så glad att jag har honom! ♥ om ni nu möjligtvis kunnat missa det... hihiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela