nilssonjennipher

* so raise your glass if you are wrong, in all the right ways

Publicerad 2011-02-11 14:57:58 i VARDAG,

fick sluta 2 timmar för tidigt idag för min handledare, sköön..t!! lyckades dessutom fixa en motorvärmare så bilen var varm och skön när jag for hem. mycket braa. har haft en bra dag idag igen, trivs som fisken i vattnet! känns bara så tråkigt att återgå till pluggandet nu när man får vara ute och prova på de riktiga livet eller hur man ska säga. vill inte! känns så himla ovärt på nåt sätt. nåja det är ju "bara" två år kvar... bara bita ihop och sen får man vara glad att man har en bra utbildning och får betalt (även fast det är skitlön) för nåt man tycker är intressant och kul!

fick förresten en remiss idag från hermelinen så nu har jag fått tid hos ortopeden. äntligen kanske det händer nåt med utredningen kring min axel = förhoppningsvis blir det mycket klirr i kassan efter det! CASHIIING!

ps nr 1.
åker till töre i helgen, kanske redan ikväll, så förvänta er ingen uppdatering
ps nr 2. nu ska jag se finalen av top model 11 som jag missade igår... ILLA JENNIPHER
ps nr 3. såg världens sötaste bebis idag, blev vääldigt bebissjuk... JÄTTEILLA JENNIPHER
ps nr 4. .................... HEHE det finns inget ps nr 4 hahah

jag är sååå rolig
här får ni en rolig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela