nilssonjennipher

* this is my last resort

Publicerad 2011-02-01 17:58:00 i VARDAG,

tjeeenare mannen. har haft en riktigt bra dag idag:

- skola 10.15-11.45
- inpuls, benpass med mallo & ribban
- hem, äta lunch
- promenad efter strandis här nedanför oss med elina och mallo
- fika på mat&prat med samma som ovanför
- ätit svingod middag

nu har jag precis duschat och ska börja göra mig redo för biomys med några snygga tjejer. ska se "love and other drugs" tror den kommer vara riktigt bra! hur skulle den kunna vara dålig när min älskade jake gyllenhaal är med hehe

just förresten så lagade jag kycklingwok till middag idag och i det skulle det vara en färsk chili. så jag hackade den och tänkte inte på att tvätta händerna efteråt. så nu när jag skulle duscha och började med att tvätta ansiktet så gnuggade jag runt ögonen. VOI SATANA vad ont det gjorde! som att det började brinna i dom! hahaha så jag har stått och blundat hela tiden jag duschat för att det gjorde så ont när jag försökte öppna ögonen. nu kan jag se på det ena ögat men det andra måste jag fortfarande ha stängt för det svider ännu!! så himla jobbigt hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela