nilssonjennipher

* we're going all the way this time

Publicerad 2011-02-23 11:18:33 i VARDAG,

fick en mindre chock imorse när jag vaknade, brukar typ alltid vakna vid 9 - halv 10 när jag är ledig. men jag vaknade typ nyss! kollade på klockan dirr jag öppnat ögonen och då var den 10:52!! otroligt skönt. sitter just nu och väntar på att mitt kaffe ska koka klart, ska ta mig lite frukost i magen & sen tänkte jag åka till gymmet och bränna lite fett. eftersom jag inte kommer träna nåt under helgen och jag har en känsla av att det kommer slinka ner rätt onyttiga saker
(PIZZA HUT ♥♥) också... så jävla värt det

längtar som ett svin till lördag kl 16.00. FÖRSTÅ att jag ska och se matchen!!!! djurgården - luleå på hovet. skitbra platser och allt. och djurgården går ju som tåget just nu! så en seger skulle vara minst sagt underbar. åååh..... kan de inte bli lördag nuu??!



Djurgården Hockey – Hardy Nilssons Järnkaminer (Intro Edition)

BOOYAHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela