nilssonjennipher

* why does love allways feel like a battlefield?

Publicerad 2011-02-24 19:35:19 i VARDAG,

antar att detta blir sista inlägget för kvällen/natten/helgen??? om jag inte klarar av att blogga hemma under helgen lär jag väl knappas mäkta med att blogga på bortaplan? vi får se. ska göra mitt yttersta så kanske jag kladdar ner några livsviktiga rader här. höhö

OM INTE så får ni andra helt enkelt se till att hålla ställningarna här uppe i norr medans jag är nere och gör stockholm! har bara en rolig grej att berätta. fast vet inte ens om det stämmer. men jag TROR (och hoppas så inni helvete) att det stämmer. och om det nu är så, så har jag fått min 4a veckors praktik här i luleå!!!!! winner winner chicken dinner!!! men vågar inte riktigt ta ut glädjen i förskott. för tänk så har jag bara missuppfattat allt. och så hamnar jag i gällivare. eller kiruna....... nej nu ska jag absolut inte ropa hej men tänk vad bäst om det skulle vara så! nu ska jag duscha och sen äta.... AVVO såklart. världens godaste.

sen ska jag packa... och sen försöka sova... planet går 06.00.... måste alltså åka hemifrån 05.00 TYP.... alltså stiga upp 04.00 TYP...... HEJDÅÅÅÅÅ!!!!

här får ni en bild på en häst...

.... skulle man kunna tro va men det är bara jag hahahahah

jag borde bli komiker så himla rolig som jag är
trist att det bara är jag som tycker det....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela