nilssonjennipher

* även fast det är över nu

Publicerad 2011-01-13 11:22:10 i VARDAG,



jag kan bara inte fatta att du verkligen är borta. lilla gumman. jag kan inte fatta att jag aldrig mer kommer att öppna ytterdörren och mötas av dig, att jag aldrig mer kommer kunna lyfta upp dig i famnen och bara snossa på dig. du luktade ju så gott, gumman. jag kan inte fatta att jag aldrig mer kommer kunna lägga mig i soffan med dig uppkrupen vid halsen, med tassarna på vardera sida om halsen. som att du kramade tillbaka.

jag vill inte förstå att jag aldrig mer får se dig. aldrig mer får röra dig.
allt känns som en hemsk dröm, som att jag snart borde vakna och inse att allt är precis som det brukar. du har ju alltid funnits gumman! du kan inte vara borta.

15 år & 9 månader tillsammans. vet ni hur länge det är? 189 månader, ungefär 5670 dagar. och nu är du borta. & jag saknar dig. jag saknar dig redan, jättemycket. hoppas du har det bättre där du är nu gumman. att du slipper ha ont & får busa med alla andra i himlen.

är så tacksam att jag fått växa upp under hela min barndom med dig.

why do all good things come to an end...?

Kommentarer

Postat av: Emelie G

Publicerad 2011-01-13 13:40:35

Ursh det är så hemskt!! jag vet hur det är förlorade min vovve för 2 månader sen hon var jätte sjuk då men blev det helt plötsligt bara över en helg :( och det känns fortfarande inte bätte efter två månader känns ännu helt overkligt och tror att hon ska komma springande på gården, gråter bara man tänker på henne hon blev nästan 12 år.. /emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela