nilssonjennipher

* easy come, easy go, that's just how you live oh

Publicerad 2011-01-14 17:59:34 i VARDAG,



väntar på att andreas ska komma hem från träningen nån gång så vi kan göra middag. blir tacos ikväll, GÖTT! sjukt länge sen jag ätit det känns det som. så det kommer sitta jäkligt fint i magen!

blev lite sugen att åka ner till skellefteå och se rebels - clemens imorgon, men det sket sig. fick inte med mig amanda & själv tänker jag inte fara! som tur är har dom match på söndag också, hemma dessutom. så jag hinner se hockey i helgen, bra va höhö.. istället så får jag besök av amanda (kanske nån mer?!!) så vi ska gå på stan en sväng och kolla in luleås enorma utbud.... kanske lite ironisk.... och sen ska vi laga nåt gott till middag och ha tjejkväll ♥ myspys

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela