nilssonjennipher

* as we dance with the devil tonight

Publicerad 2011-01-10 15:40:41 i VARDAG,



ett tag sen jag skrev sist nu, och jag har massor med nytt och kul jag vill berätta om! till att börja med så fick jag veta idag att jag klarat tentan i omvårdnadens grunder, och dessutom att jag klarat immunologidelen på tentan vi skrev då jag fyllde år!! helt sjukt, trodde verkligen ALDRIG jag skulle klara den, för jag chansade verkligen på typ alla frågor. kändes det som, men tydligen visste jag vad jag skrev?! himla konstigt. men ack så skönt! nu har vi alltså fått veta 2/3 delar på den tentan. både vill & inte vill veta det sista resultatet. liiite nervöst.

sen så har vi gjort lite förändringar här i läggan. bland annat gjort om i våran "walk-in-closet". blev så jävla stor skillnad måste jag säga. hur nöjd som helst! och sen så har vi köpt ny hallbyrå också. inte för att den tidigare var ful eller nåt, bara att vi har världens smalaste hall typ. så den var helt enkelt för stor, blev så mycket mer öppet nu. väldigt nöjd. och slutligen så har jag bara ändrat lite smågrejer i köket och i vardagsrummet. typ blomkrukor och sånt har jag köpt nytt. blev så mycket bättre det också haha. ska lägga in bilderna senare så får ni säga vad ni tycker!

& slutligen så har mika hannula tagit sitt förnuft till fånga och skrivit på ett kontrakt för spel med djurgården! dock bara för resten av denna säsong, men ändå. kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela