nilssonjennipher

* everyone thinks that I have it all

Publicerad 2011-01-21 11:23:38 i VARDAG,

nu blev jag riktigt arg, har bytt om till träningskläder, ätit lunch och var precis påväg ut. så märker jag att ipoden plötsligt valt att självdö. fast död är den inte riktigt eftersom att skärmen lyser? men det går inte att trycka på play, inte byta låt, inte stänga av. nada. och nej den är inte på hold eller vad det nu heter, jag har provat ändra. men ingenting funkar. så himla surt. blir nog inget gym trots allt. hade tänkt köra kondition och ben och hur kul e de att köra utan musik?! omöjligt. satana!!! ska se två missade avsnitt desperate och gårdagens program av halv åtta hos mig som jag missat i väntan på att den kanske återuppstår. hejdåå

Kommentarer

Postat av: Maximilianmelisa

Publicerad 2012-01-10 08:10:51

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela