nilssonjennipher

* holy moly, me oh my, you're the apple of my eye

Publicerad 2011-01-16 14:47:45 i VARDAG,

kvällen igår blev väldigt lyckad! så himla kul. bjöd alltså hit heidi, amanda, fanny & elina på middag. kycklingpaj & bananer+choklad i ugnen bjöd jag på. svingott! och självklart blev det några tillhörande glas vin till, som slutade med en riktigt kul utgång på all star. alltså en helt perfekt kväll. måste absolut göras om, helst snart! jag har världens bästa tjejer ♥

mår inte ens dåligt idag, bara lite trött. men inget farligt alls. ska börja göra mig klar för att åka till ishallen & heja fram rebels till seger. boden står för motståndet och idag känner jag på mig att dom vinner. det måste dom göra! annars blir jag väldigt less. nej, nu måste jag kladda på mig ansiktet! pussis


skulle verkligen inte sitta fel med lite värme nu alltså..
ta mig utomlands!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela