nilssonjennipher

* i just came to say hello

Publicerad 2011-01-28 21:36:07 i VARDAG,

haft en lugn & skön fredagskväll. riktigt fredagsmys haha. försökte laga god middag men det blev typ äckligt, vräkte i mig godis som plåster på såren. sett handboll (ps. sverige suger) och badat badkar. ska nog alldeles strax krypa ner i sängen och se nån av filmerna jag laddat ner idag. upp tidigt imorgon, spinning kl 10 och efter det blir det nog stan en sväng! och slutligen på kvällen så kommer amanda & ribban (kanske elina) vi ska dricka vin och sen ska vi på all star. ska fan köra en ove sundberg i baren när jag ska beställa:



"vill du beställa?"
"ja jag tar en bärrrrtz"

och sen kör jag tillhörande dans med armarna hahahah

GODNATT!

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-01-29 12:38:36

Hahaha du med din mat :p jag vill också ha ett badkar..

Postat av: ribbz

Publicerad 2011-01-30 19:59:37

hahaha du e så rolig. bärrrrrtz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela