nilssonjennipher

* I'll do whatever it takes

Publicerad 2011-01-31 09:38:26 i VARDAG,



varken internet, telefon eller tv har funkat här sen i lördagskväll. helt sjukt hur beroende man är av allt det där! fast mest av mobilen såklart. vilket jag verkligen fick veta i lördags när jag skulle hem från all star. fick fara hem helt själv eftersom att ante farit tidigare. hur som helst, gick ju inte att ringa taxi eller nånting, så jag började traska hemåt. var livrädd hahah tänk er själva, att gå i fyllan från stan ut till tuna. vilket är typ 3-4 km. dessutom hade jag en ful gubbe bakom mig! så jag var svinrädd. försökte vinka in taxibilar men ingen stannade. blev räddare å räddare hela tiden. till slut när jag var typ mitt på bron mellan stan och typ coop arena eller hur jag nu ska förklara. bron man kör över när man ska in till stan, och så är max & ok på vänster sida. ni fattar?! hur som helst så när jag var där och gick (med den fula gubben bakom mig) halvgrinade jag och så till slut så gick jag ut på vägen och vinkade och hoppade till en taxibil och den stannade!!!!!!!!!!! hon som körde sa "jag hade egentligen en körning till stan men jag var tvungen att stanna när jag såg dig här, du såg så ensam & rädd ut" hahah så då fick jag mig skjuts hem.

kommer hem, ska öppna dörren och gå och lägga mig. INGEN HEMMA. och då var det ändå mer än en timme sen andreas hade farit från all star. så då fick jag ju ännu mera panik som ni kan tänka er. försökte ringa men det gick ju såklart inte. av nån anledning gick det bara att ringa till amanda så henne fick jag tag på. fast det hjälpte ju inte så mycket tyvärr. satt i trapphuset här och grinade som ett tok, ringde till och med och väckte mamma för att jag var så rädd! hahaha fyfan vilken rolig tjej. och så mitt i samtalet med mamma så öppnas porten och så kommer ante och danne!! har nog aldrig blivit så glad tror jag hahahah

nu i efterhand kanske det inte låter så hemskt men det var det! tänk er själva att inte få tag på nån, inte veta vars nån är och dessutom vara rätt så fulla = allt blir tusen gånger mer allvarligt när man är full som ni vet. hahah vilken kväll

men i övrigt så var det svinkul! rolig förfest, roligt på all star. kan lägga upp bilder senare idag när jag laddat över dom från kameran. nu ska jag ta mig lite frukost och en stor kopp kaffe. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela