nilssonjennipher

* I'm feeling there's nothing I can't try

Publicerad 2011-01-21 18:15:12 i VARDAG,

hade en rätt skön skoldag idag. borstade elinas tänder och hon borstade mina hahah. ja faktiskt var det så, idag fick vi lära oss hur man utför munvård på inneliggande patienter. så är det nån där ute som behöver hjälp med tandborstning är det bara höra av sig till mig för jag är grym hehe


tycker om dig massor!

är så himla sugen att fara ut och resa, att flytta till hus, köpa massa kläder, skor... skulle vilja vinna på lotto. kanske borde börja spela för att ha en chans ens? fatta härligt det skulle vara. att slippa gå skola, slippa jobba och allt sånt jobbigt. bara kunna resa runt överallt i världen och göra precis vad som faller en in. åååh satana vad skönt. borde inte tänka på sånt för sen inser man att det bara är en dröm och så kollar man ut genom fönstret och där ÖSER snön ner.. så blir man deprimerad. inte kul alls...

på tal om ingenting så har jag precis varit och tränat och sen solade jag. har bestämt att jag ska börja sola mer igen. för jag äcklas av mig själv så blek som jag är. ser verkligen för täskigt ut. vissa passar ju som att vara lite blekare under vintern men den skaran människor räknas inte jag till. ser bara skabbig ut. så idag har jag lovat mig själv att börja sola. även fast det är jävligt jobbigt och dyrt. ska man vara fin får man lida pin vet ni väl?

ska sluta babbla en massa skit och istället ta tag i middagen. ikväll bjuder jag på kyckling, ris, currysås och sallad. är det nån som vill ha så välkommen till min restaurang. skojjaaaa

ps här får ni en bra låt


hejdå

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-01-26 11:52:51

Nä inte sluta skolan, vem skulle jag då ha kul med ?=(

Postat av: jempan

Publicerad 2011-01-26 13:48:28

men haneli du skulle ju följa med mig ut i vida världen fattar du väl :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela