nilssonjennipher

* it goes on, and on, and on, and ooon

Publicerad 2011-01-26 10:18:37 i VARDAG,

har drömt en så hemsk dröm inatt, hade typ maxpuls när jag vaknade. fast nu när jag försöker skriva vad den handlade om så låter den inte ett dugg hemsk. så jag skippar det haha. höll på att pissa ner mig av skratt när jag gick på toa direkt jag klivit upp, möttes av det här hahaha



charlie kan inte haft mycket att göra inatt alltså. så jävla söt. och på tal om charlie så fyller han 1 år på fredag! så då blir det "barnkalas" här på tunis. jag ska baka en tårta till han, innehållandes tonfisk, räkor, skinka.. låter gott va?! kom och smaka om ni vill hihi

och på fredag fyller också ribban år! så blir nog utgång på lördag för att fira att hon blir STOR. 20 år. sjukt egentligen, jag fyllde ju nyss 19? haha lite avis är jag iallafall.

är ledig idag, mycket skönt. har lite träningsvärk i benen från gårdagens gym så tänkte att jag ska fara till inpuls på ett tag och försöka träna bort de. ikväll ska jag på spinning/core! skön..t.

uselt inägg, bjuder er på en låt som alltid får mig på bra humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela