nilssonjennipher

* my first kiss went a little like this

Publicerad 2011-01-10 22:22:28 i VARDAG,

har kommit fram till att jag fan älskar att träna! trodde jag nog aldrig jag skulle säga. men så är det. till och med att gymma tycker jag nu är svinkul. eller ja inte direkt kul kanske? men alltså ni fattar. känns inte ens tungt att ta sig iväg som det gjorde tidigare. även fast jag tränar helt själv (mobbad jag vet!!) så är det inte tråkigt. är faktiskt riktigt skönt att göra allt i sin egen takt med hög musik i öronen. fast ja såklart skulle det vara kul att ha nån att träna med ibland.. fast nu är det ju inte så himla länge kvar av andreas hockey och efter det ska jag minsann tvinga med han till gymmet! vare sig han vill eller ej höhö

sa ju förresten att jag skulle lägga in bilderna på läggan. men det får bli imorgon. nu ska jag duscha och sen bädda ner mig med snutto! puss

kan bjuda på en snygg bild
hahah typ 15 år kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela