nilssonjennipher

* she's not a modell, but cameras are flashing

Publicerad 2011-01-04 17:39:38 i VARDAG,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
lämnade töre & mitt flickrum, flyttade till nytt ställe, tog studenten, började plugga på universitet... skulle kunna skriva HUUUR mycket som helst tror jag
Har du några nyårslöften?
ja ett par stycken, får se hur länge jag lyckas hålla dom
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nix!
Vilka länder besökte du?
cypern & finland haha
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
2 februari, 11 juni, cypernresan, första skoldagen, gagakonserten... massvis
Vad var din största framgång 2010?
måste nog säga att jag tog mig in på sjuksköterskeprogrammet! har aldrig varit så stolt över mig själv
Största misstaget?
sånna har man ju också gjort
Bästa köpet?
mina bebisar! charlie & nellie ♥ och såklart alla grejer till lägenheten
Vad spenderade du mest pengar på?
inredningsgrejer tror jag.. och typ kläder, alkohol, skor osv förstås
Gjorde någonting dig riktigt glad?
mycket! andreas, mina vänner, katterna, min familj
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
alla lady gagas låtar!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare! fast självklart har man haft sina dåliga stunder då det kommit en & annan tår. fast överlag har det varit ett lyckligt år
Vad önskar du att du gjort mer?
varit bättre på att höra av mig, försökt hitta mer tid att umgås med tjejerna, tränat
Favoritprogram på TV
desperate houswives, top model
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
skrev tenta...
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
vet inte? som alla andra år skulle jag väl tro
Den bästa nya personen du träffade?
mina goa klasstjejer! speciellt elina, malin & rebecca, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela