nilssonjennipher

* smiling but we're close to tears

Publicerad 2011-01-18 13:53:44 i VARDAG,

ja alltså nu är det mycket som snurrar i skallen. väldigt rädd för den nya kursen vi började läsa igår. eller kurserna rättare sagt. vi läser två stycken paralellt nu (stavning?!) både en omvårdnadskurs och en medicinsk vetenskapskurs. och i den sistnämnda ingår läkemedelsräkning, läkemedelshantering, allmän farmakologi, smärtfysiologi, vätskebalans & pH-balans, reproduceringsorgan, puls & blodtrycksmätning, sinnesorganen & slutligen urinutsöndringsorganen. LYCKA TILL JENNIPHER. en kul grej är att iallafall jag fått 5 dagar praktik på sunderby sjukhus! äntligeeeen. skönt att få se nåt nytt istället för att bara vara på samma avdelning på kalix sjukhus.

läste på typ aftonbladet imorse att stjärntecknen ändrats helt plötsligt? vilket ju låter väldigt konstigt. men hur som helst, om det nu stämmer så har jag gått från att ha varit (nöjd!) skytt till att nu mera vara... ormbärare. ORMBÄRARE hahaha jag smäller av. hur fan låter det? "hej jag är ormbärare" ni hör ju. alltså seriöst. tänk vad jobbigt för alla som tatuerat in sitt stjärntecken hahah. jobbigt läge!



är väldigt less på nellie, hon har satt igång och löpa IGEN!!!!! dööööör. hon slutade förra helgen och började igen i typ fredags. det är ju helt sjukt. kommer aldrig klara av att ha henne såhär i ett helt år till, då blir det fan sterilisering, tråkigt nog. skulle vilja ta en kull efter henne men såhär står jag inte ut. blir tokig, det går inte att sova om nätterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela