nilssonjennipher

* I swear I've seen your face before

Publicerad 2011-01-06 17:27:11 i VARDAG,

det blev kalix igårkväll trots allt. och jag ångrar inte att jag for, tvärtom! hade det jättetrevligt med mina bruttor! som vanligt var förfesten typ roligare än krogen.. typiskt. vi var iallafall hemma hos heidi & alle och drack vin och pratade om allt mellan himmel & jord. mys!

haha måste berätta en ganska kul sak som hände igår. typ redan vid 10-tiden ringde jag till jens och frågade om han kunde hämta oss efter krogen. men så hade han ingen bil han kunde ta & så kom jag på att han ju kunde låna antes bil (som vi körde från luleå till töre) så det gjorde han. alltså jag frågade inte andreas före eller nåt haha. jag är ju också ganska rolig när jag tänker efter, bara lånar ut andras bilar åt höger och vänster. hahah ja men hur som helst så kom ju jens och hämtade oss och så när vi åkt typ 10 min så säger ante "vafan jens, har ni samma stereo som mig? och en spricka i vindrutan på exakt samma ställe?!" så full kille! märkte inte ens att han satt i sin egen bil hahahah.



söt!

Kommentarer

Postat av: hilda

Publicerad 2011-01-07 15:55:27

hahahah!

Postat av: hilda

Publicerad 2011-01-07 17:21:06

hahahah!

Postat av: emmelie

Publicerad 2011-01-10 00:06:58

hahah, fett kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela