nilssonjennipher

* we live in a beautiful world

Publicerad 2011-01-22 19:32:06 i VARDAG,

tjenis, ligger med datorn på magen i soffan och smälter middan. fläskfile, kroketter, tzatsiki och vitlöksbröd. behöver väl knappast förklara hur gott det var?! för det var verkligen FETT gott. och nu är jag så mätt så jag håller på att spy. ändå proppar jag i mig godis? knäppt.



har haft besök i storstan av bästaste amanda. har gått på stan, köpte (HÖR OCH HÄPNA) två par jeans (!!), en kofta och ett linne. inte sådär överdrivet mycket kanske. men var faktiskt jeans jag var i behov av så det var ju bra att jag hittade två par. billiga desutom. hahah billigt och bra - som de ska vaaa. amanda fattar nog vad jag menar tror jag. kan förresten lägga upp bilder på mina köp. typ imorgon.

resten av kvällen kommer jag att fortsätta här i soffan. ska inte röra mig en millimeter. kanske om jag måste kissa. men inte annars. nu ska jag slöa. börjar vara lite trött efter att ha varit igång sen halv 9 imorse typ. är typ värd att ha en vilokväll. eller hur???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela