nilssonjennipher

* where did I go wrong

Publicerad 2011-01-04 15:47:28 i VARDAG,

kan ta och meddela er att det INTE är kul att ha en löpande hona och en kastrerad hane i en lägenhet. jag håller seriöst på att bli tokig. trodde fan inte att en katt kunde jama så här mycket! det blir som en ond cirkel typ; nellie jamar arslet av sig, charlie blir arg för att hon stör han då han försöker sova, han flyger på henne, hon börjar skrika ännu mer.. och ja, så fortsätter det hela dagarna.

FÖRLÅT NELLIE...

men just nu är du inte värd många kronor!

googlade på "katt löper, hur länge?" och det kan tydligen hålla på flera veckor. & ibland kommer katten inte "ur löpet" eller vad dom nu kallade det, och så håller dom på forever. jag tror jag smäller av! hoppas att hon bara löper den här gången och sen inget mer förrän jag ska ta ungar på henne. annars kommer jag nog hinna ta livet av mig själv... nja, men nästan. det är så sjukt irriterande! jobbigt att man inte kan göra nåt åt det också.

sjukt att min lilla gumma blivit en stor flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela