nilssonjennipher

* why is everything with you so complicated?

Publicerad 2011-01-03 12:29:52 i VARDAG,

smart som jag är har jag självklart glömt att beställa böcker till den här kursen vi läser nu och tentan är nästa vecka...... lyckat. men nu är det iallafall gjort så blir till att plugga som ett tok så fort dom kommer. känns inte sådär jättekul.. känner mig typ skoltrött? eller så är det för att vi varit lediga så länge & jag hunnit bli lat..

på tal om lat. nu ska jag ta mig lite mat i magen & sen åka iväg till gymmet. som jag inte varit till på säkert 1 månad. pinsamt... men det har ju trots allt varit jul och då borde man väl ändå få vila? tycker jag iallafall. kommer förmodligen inte kunna röra mig imorgon. fick jävulsk träningsvärk från i fredags då vi spelade innebandy typ 1 timme. kunde verkligen inte gå normalt, varken i lördags eller igår! ni hör ju, vältränad tjej alltså! eller så inte haha

har förresten lagt in bilderna från nyår på facebook, lägger in några stycken här så får ni kolla resten där! puss

  

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela