nilssonjennipher

* you make the rain fall, cause you're so beautiful that it's painful

Publicerad 2011-01-27 21:30:54 i VARDAG,



har varit ledig idag, skönt. eller rättare sagt så tog jag mig ledigt. orkade inte gå på föreläsningarna, är på engelska och han som föreläser bryter dessutom på indiska haha. så att förstå det han försöker lära oss om farmakologi är fan omöjligt! eller iallafall för mig. så istället har jag varit på spinning/core och sen for jag och ribban på kulturens hus och pluggade lite. kollade igenom gamla tentor och ville dö lite grann. svinsvårt. bäst att börja plugga i tid för att ens ha en chans att klara tentorna...

ikväll har jag haft besök av mamma en snabbis. färgade hennes hår och så var tanken att hon skulle fixa min feta utväxt men såklart hade jag glömt att köpa hårfärg. snyggt. men ska försöka flörta med amanda så hon kan färga det på lördag hihiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela