nilssonjennipher

* but sometimes it hurts instead

Publicerad 2011-07-31 15:07:39 i VARDAG,



helgen har bestått av i princip bara en sak; nämligen JOBB. gick som ni kanske fattade delad tur igår, vilket innebär att man först går 7-12 och sen börjar om 16-21. inte mina favvopass direkt, men what to do. iallafall så spenderade jag dessa lediga timmar på bästa sätt. genom att sova på soffan alltså. så sjukt skönt. behövdes för har haft svinsvårt att somna flera dagar i rad! sånt suger verkligen. ligger nog lite minus på sömnkontot tror jag, känner mig tung i skallen hela tiden

och så skrev jag ju tidigare om att movits skulle spela på lk-torsdag? dom börjar spela 20.30, jag jobbar till 21............ finns inte ens ord. är så less. hade börjat se fram emot det och så missar jag det.. buhuu visst e det synd om mig???!

har iallafall hunnit träffa finaste ribban, malin och elina en sväng i helgen! var verkligen inte igår vi träffades. så en puss på er. nu ska jag plåga mig ut på en joggingtur i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela