nilssonjennipher

* cause you were born this way baby

Publicerad 2011-07-12 11:26:33 i VARDAG,

det blev bilbingo igår, men tyvärr ingen vinst för min del. däremot så vann jokki! hann bara gå typ 3 minuter av första spelet så fick hon bingo!! haha så sjukt kul. men tror att det var all tur som fanns i våran bil, för sen var ingen av oss ens i närheten av att vinna.......

hade tänkte fara och gymma imorse, men jag sket i det. blir arg på mig själv för att jag är så lat!! är helt sugen på att träna men orkar aldrig ta mig iväg. så imorgon MÅSTE jag verkligen. och nu när jag har skrivit det här finns ingen återvändo. har iallfall bokat in mig på spinning/core på torsdag så dit ska jag!

nu måste jag gå och göra mig klar för att fara iväg och jobba, går 13-21.30 idag.... seeeegt. speciellt när man blivit bortskämd med att bara jobba 5-6 timmar varje dag. men he går nog bra.

pöss å hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela