nilssonjennipher

* det är kö från gatan upp till hallen

Publicerad 2011-07-02 14:45:10 i VARDAG,

var helt sjukt trött igår efter jobbet, hade en rätt jobbig kväll för en gångs skull. kunde dock inte somna, så fruktansvärt jobbigt! hatar att bara ligga där och veta att "om 6 timmar ska jag upp... om 5 timmar ska jag upp" osv. blir seriöst cp av sånt. men tog mig iallafall upp i tid imorse. har varit och jobbat från 7-12 och ska snart tillbaka dit. känns inte lika tungt idag när vädret ändå är pissigt! händer nog inget livsviktigt ikväll heller, eftersom jag ska upp lika tidigt imorgon liksom. men det känns faktiskt rätt skönt med en nykter helg, det behövs!!

puss och haj



haha förresten igår fick jag höra att jag är lik lena ph!
fatta vilken komplimang liksom, hon måste ju vara världens typ fräschaste 50 åring!!
hahaha fast ser inte direkt några likheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela