nilssonjennipher

* every teardrop is a waterfall

Publicerad 2011-07-11 13:11:38 i VARDAG,

har haft en SJUKT bra helg! i fredags kom mamma och hälsade på, vi åt god lunch och sen åkte vi till arons. solade och hade det mys, fick även sällskap av elina & ante senare. på kvällen hände däremot inte mycket, låg hemma och slöade, skönt!

lördag gick jag och elina på stan en sväng, köpte saker till gästrummet så nu är det klart! blev riktigt bra. var inte smart nog att knäppa nån "före-bild" men såhär ser det iallafall ut nu:





senare på kvällen hade vi ju som sagt var födelsedagsfest för att fira anty. massa trevligt folk, hade en sjukt bra förfest. måste absolut göras om! senare blev det utgång på kafelino, vilket var helt okej. kul att äntligen få dansa iallfall! blev en snabb sväng på all star också, käkade på max och hem till sängs.


  




blev utringd att jobba några timmar på söndagen, var inte sådär jättesugen men var bara från 2-6 så det gick bra. idag har jag varit så sjukt seg, haft ont i skallen hela dagen. misstänker att det är min bakfylla som kommit. hann ju liksom inte vara bakis igår när jag jobbade haha. ska ta en panodil och sen bädda ner mig i soffan och vila ett tag.

hoppas att det blir bilbingo i antnäs ikväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela