nilssonjennipher

* everybody just have a good time

Publicerad 2011-07-13 22:03:54 i VARDAG,

tjenare bloggen! idag har jag haft en väldigt chill onsdag. jobbade till 13, fick sen besök av min kära mami, vi lunchade (världens godaste buffe på waldorf!!) sen mötte vi upp elina. gick på stan, fick ett par skor av mammsen, tack! for hem, handlade lite middag och sen for jag och ante till elina och virre. ovanligt eller hur!!


fin bild..............

 så har jag och elina hunnit dricka ett och två och till och med tre vinglas. firar att vi e lediga imorgon och jobbar hela helgen. och hur gör man det på bästa sätt OM INTE med en onsdagsfylla med utgång på båten?!?! så ikväll ska jag och min älskade vapendragare ut och dansa. ska bli sjukt kul. bakfyllan imorgon blir ett senare problem. tack och hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela