nilssonjennipher

* hälsa till satan, vi hörs!

Publicerad 2011-07-04 21:11:51 i VARDAG,

har utan att överdriva nyst säkert 100 gånger idag. har inte haft några allergitabletter hemma under helgen och idag var det som att hela helvetet brakade lös. har inte mått sådär jättebra som ni kanske förstår. kändes verkligen som en lättnad när jag fick sluta jobbet och gasa till apoteket och köpa nya. nu e jag som en ny människa igen! skön..t.

imorgon är jag ledig!! verkligen på tiden. ska fara med min tjej elina till haparanda. ska äntligen ta tag i gästrummet. är arg på mig själv för att det gått ett år och det fortfarande inte ser bra ut där inne. så imorgon ska jag köpa lite nytt dit och fixa till så man slipper skämmas när folk kommer och hälsar på hahah



idag har jag hunnit träffa fanny, amanda och sandra en sväng. gick på stan, men köpte inget annat än hårfärg. sparar mig till stockholm istället. bara två veckor kvar! längtar som ett arsle!!! ser också fram emot helgen, då vi ska fira att baby fyllt år. kommer bli så kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela