nilssonjennipher

* I'm still in love with judas

Publicerad 2011-07-18 17:09:14 i VARDAG,

gud vad jag är sämst på att uppdatera. fast nu har jag ju faktiskt haft en anledning. har jobbat allt som allt 9 dagar på raken, imorgon är jag äntligen ledig! ska sova så länge jag bara kan (typ halv 10 alltså) och sen bara njuta av att få vara jobbfri.

ikväll ska jag och ante till elina å virre. ska käka ost och kex och kanske dricka ett vinglas till. ska bli riktigt mysigt!



måste berätta en lite pinsam sak. gjorde världens vurpa imorse när jag skulle ut. gick och läste ett sms, ett långt ett, så blev helt inne i det. märkte inte att det kom ett trappsteg så missade det helt, flög ner i asfalten och stötte i handleden. gör sjukt ont nu, blev ett rätt stort skrapsår av det hela. handleden, eller ja den lilla knotan som sitter just ovanför handleden, är svullen och ömmar. hoppas det går bort tills imorgon. annars kanske man måste fara till farbror doktor och kolla så de inte har blivit en spricka. vilket jag inte tror, men bara för att vara på den säkra sidan liksooooom. måste ha sett sjukt kul ut iallafall, hoppas ingen såg mig! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela