nilssonjennipher

* it's a cold and it's a broken halelujah

Publicerad 2011-07-03 21:28:35 i VARDAG,

känns helt sjukt att jag redan jobbat klart för helgen, har knappt märkt av att jag jobbat. men antar att det är så det känns när man har ett jobb man trivs med? härlig känsla om inte annat! idag slutade jag klockan 12, fett skönt. for till arons med ante och solade ett tag, sen storhandlade vi..... alltid lika kul. grillade till middag, behöver väl knappast ens säga hur gott det var?!?! och slutligen har vi städat hela läggan. sjukt jobbigt, blev helt slut haha. vältränad tjej

kom förresten på att det nu är ganska prick ett år sen vi flyttade till luleå! kommer inte ihåg exakt vilket datum vi flyttade in "på riktigt" men 1 juli fick vi ju iallafall nycklarna hit. ångrar inte för en sekund att jag lämnade kalix/töre. har väldigt svårt att se att jag nånsin vill flytta härifrån. aldrig mer tillbaka iallafall!

slutligen vill jag bara säga att jag saknar mitt långa fina hår



nu blir det duschen och sen sängen. jobb imorgon igen!! pöss å godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela