nilssonjennipher

* jag vet hur du ser ut i inga kläder

Publicerad 2011-07-06 14:20:20 i VARDAG,



for som planerat till ikea igår med elina. kom hem med lite nytt, nöjd tjej! haha så fult att vi lyckades handla för nästan exakt samma summa trots att vi bara köpte en likadan sak. fick iallafall med mig två hyllor och en bokhylla (?) till gästrummet, plus en massa annat smått. idag har jag börjat mitt projekt "göra-om-i-gästrummet". köpt färg och börjat måla om det som ska bli gjort. hann dock inte så mycket. med två katter som älskar att följa efter mig vars jag än går och vad jag än gör så blir det lite problem. får fortsätta imorgon. nu ska jag snart börja göra mig redo för att fara iväg och jobba några timmar.

kan slänga upp nån bild när rummet är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela