nilssonjennipher

* stockholm i mitt hjärta

Publicerad 2011-07-25 13:43:57 i VARDAG,

borta bra men hemma bäst. har haft en helt underbar helg i stockholm, men är ändå rätt skönt att vara hemma igen. ätit massa god mat, druckit god dricka, shoppat, besökt gröna lund, mys osv osv. allt en stockholmsresa bör innebära med andra ord. har dock inte shoppat alls lika mycket som jag hade önskat. sprang runt hela stan i jakt på ett par mörkblåa converse men fanns inte ett enda par i min storlek. sjukt less tjej. men hittade ett par igår på internet så nu e dom påväg hem till mig. ännu ett par som gör resten av min converse-samling sällskap haha

skönt att gå kvällspass, sov ända till 11 imorse! har verkligen blivit bättre på att sova länge. har rensat ur garderoben och städat läggan. svinkul, verkligen.... men så himla välbehövligt. en hel svart sopsäck med kläder blev det som ska kastas. fattar inte vad man tänker när man köper vissa plagg. så jävla fula haha.

här e lite bilder från helgen. har inte fotat speciellt mycket tråkigt nog...


    


tycker synd om alla er tjejer som inte får ha en sån underbar pojkvän som jag har. är så sjukt lyckligt lottad, älskar dig mest i hela världen. min skatt ♥

Kommentarer

Postat av: Hemlis!!

Publicerad 2011-07-25 14:07:58

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela