nilssonjennipher

* vet att du hör mig, att jag försöker

Publicerad 2011-07-27 14:31:15 i VARDAG,

idag har jag samlat ytterligare några vuxenpoäng, varit på banken! andra gången i livet tror jag? så nu har jag fixat så att lönen finns på kontot. inte för att det var en speciellt stor summa men ändå. sen var jag tvungen att gå och köpa nya troser. hahah när jag rensade ur garderoben fick jag kasta mer än hälften, fanns typ kvar sen jag gick på mellanstadiet. haha nja kanske inte riktigt så illa men nästan!!

har sån sjuk träningsvärk i mina ben idag. vill grina för varje steg jag tar! måste vara utfallsstegen och knäböjen som tog kål på mig. inte speciellt skönt. men ja då vet man ju att det gett resultat liksom. är sugen att träna idag också, men springa kommer jag ej klara av. kan knappt gå som en normal människa..... kanske far en sväng på gymmet och kör överkropp? den som lever får se

har förresten laddat över alla bilder ur mobilen idag så kan bjuda på en liten bildbomb med massa bilder från olika tillfällen som ni aldrig sett förr!

    
  
   
   
   
   
  

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-07-28 07:34:02

Bilden näst längst ned till höger var såååå ful!!

Postat av: regina

Publicerad 2011-07-28 08:13:37

tycker du? :) åhh, tack vad glad jag blir!! :D

Postat av: jempan

Publicerad 2011-08-01 18:03:53

haha elina alla bilder är ju typ fula!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela