nilssonjennipher

* sit back down on the couch where me made love the first time

Publicerad 2011-06-23 18:42:23 i VARDAG,

hej hallo! hade verkligen tänkt åka och träna på gymmetz ikväll men efter 9 timmars arbete känner jag mig rätt slut. så det får bli ett senare projekt. fast är egentligen helt sjukt att jag jobbat 9 timmar idag, känns mer som typ 2! tiden går så sjukt fort när man har så kul jobb liksom. hade knappast kunnat få he bättre. klagar (knappt) ens på att jag ska jobba imorgon. lite surt att börja kl 7 och inte kunna vara ute och njuta av denna underbara sol men what to do. jag har ju hela helgen på mig! så he känns ändå rätt bra.

försöker iallafall få tag på elina vilket inte lyckas speciellt bra. är sugen att spela kubb typ. ett vinglas kan man väl ändå få unna sig?!?!

två sköna låtar:

Timbuktu – Resten av ditt liv
Veronica Maggio – Välkommen in

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela