nilssonjennipher

* something about this place

Publicerad 2011-06-21 18:47:03 i VARDAG,

HEEEEJJ!!! äntligen äntligen äntligen funkar vårat internet igen. trodde inte man kunde bli så sjukt handikappad utan skiten. men ja nu funkar det som sagt var igen så nu kommer mitt bloggande komma igång! haha blev nästan blöt i ögat när jag ser hur många som fortsatt gå in på min blogg dag ut och dag in! ni e bara för söta ska ni veta. lovar att bättra mig och inte vänta typ 3 veckor mellan uppdateringarna den här gången hehe

annars så har det hänt för mycket för att kunna skriva speciellt mycket om det.

viktiga saker:

* hade det superdupermysigt på mallis! dock lite otur med vädret men thats life liksom
* älskar mitt jobb! kommer trivas som fisken i vattnet hela sommaren

annars vet jag inte? kan iallafall slänga upp bilder från våran mysresa!



   
   

L-O-V-E ♥

Kommentarer

Postat av: Kim Granstedt

Publicerad 2011-06-30 00:46:08

Goddag! vad rolig dina inlägg verkar! kommer definitivt läsa lite mer. :) Ha en kul helg ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela