nilssonjennipher

* there's nothing wrong with beeing happy

Publicerad 2011-06-21 21:10:49 i VARDAG,

 haha har aldrig tänkt på hur underbart internet e! suttit hela kvällen (pinsam, jag vet) och kollat på allt jag missat under dessa veckor. inte för att jag missat nåt direkt livsviktigt men ni vet, kul att hålla sig uppdaterad ändå. har precis kommit ur duschen, nu blir det strax att bädda ner sig och se nåt avsnitt DH innan man somnar. blev erbjuden att hänga med malin och rebecca på bio men börjar kl 7.15 imorgon vilket betyder att jag måste stiga upp före 6.... fick alltså tacka nej tyvärr! men kommer fler gånger hoppas jag hihi



imorgon har jag ännu en skön dag på arbetet, går endast till kl 13 och direkt efter det ska jag och luncha på stan med fina sandra! sen ska jag också förnya mitt gymkort så jag blir lite fit tänkte jag. kan verkligen behövas efter nästan två månaders uppehåll.... (pinsamt det med, jag vet) och slutligen ska jag mojjsa med ribban. så har en fin dag att se fram emot! 

godnatt på er sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela