nilssonjennipher

* we're gonna save the world tonight

Publicerad 2011-06-28 14:30:45 i VARDAG,

först och främst:

♥ till detta underbara väder!

skönt med lite sovmorgon idag, även fast he tar emot lite att fara och jobba till 9. men what to dooo. har hunnit vara på aronsbadet ett par timmar med bästaste elina! spelade minigolf och ni kan ju gissa vem som vann??? jag såklart. fast bara med 5 poäng hehe. bättre än inget iallafall

helgen har varit riktigt mysig! åkte ut till repskär direkt jag slutade jobbet i fredags, spelade kubb, drack vin, letade mask, bastade, badade i havet, åt god mat OSV OSV. så härligt. fredag spelade vi minigolf men då gick he inte riktigt lika bra... inga fler kommentarer om det. och sen på lördagkväll var jag med kalixtjejerna, förfest hos heidi innan vi åkte till vassholmen. som faktiskt var riktigt kul! dansade typ från att vi kom dit till att vi for hem. hahah och sen skulle jag sova med amanda, slutade med att jag sov hos amanda utan henne........ haha men fick annat sällskap i form av jenny och jennifer så jag ska ej klaga!


  



    
 

det var allt för den här gången. nu ska jag hoppa i duschen och sen måste jag börja kladda på mig ansiktet! pöss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela