nilssonjennipher

* även om jag vet att jag måste glömma dig

Publicerad 2011-03-22 14:11:09 i VARDAG,

kan helt ärligt säga att livet suger just nu. djurgården har åkt ut, orkar inte ens säga nåt om det. för jag blir bara ledsen och arg när jag tänker på att vi var mindre än TVÅ minuter från att slå ut fula äckliga tråkiga töntiga fega luleå. men så blev det inte. hockey är inte rättvist. så jag lämnar det. känns ganska chillax att få vila hela våren nu och redan börja bygga på nästa års trupp. grymt. alltid, oavsett!



för det andra så gick tentan idag inte alls bra. vet att jag inte klarade läkemedelsräkningen, kommer vara typ 1-2 poäng ifrån att klara det. och dom andra delarna känns också sjukt osäkra. kul det är när man pluggar och pluggar på gamla tentor och sen kommer på den riktiga tentan och ser frågor man aldrig hört talats om. bara förbereda sig för att göra om hela skiten.

och slutligen så gick jag just in på skatteverkets hemsida, fick reda på att jag får RESTSKATT på nästan 4000 kr. alltså ska betala tillbaka det. vars fan nu dom 4000 ska komma ifrån. så just nu känns allt så himla ruttet. ska gå och lägga mig och gråta en skvätt. det brukar ju hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela