nilssonjennipher

* beeing caught in between

Publicerad 2011-03-10 18:20:46 i VARDAG,



nu har jag mycket att berätta. länge sen jag skrev alltså. och vet inte hur jag ska få med allting i ett inlägg. kommer ju bli flera kilometer långt isånnafall. får göra en lista för att sammanfatta allt roligt jag vill berätta!!

1. idag har jag tagit mitt livs första ven- och kapillärprov, tog det på elina! måste erkänna att jag var lite halvskakig när jag satt där med kanylen i högsta hugg, kul om jag råkad punktera nån artär på min kompis liksom. lite jobbigt läge haha. men det gick superbra. träffade venen och fick till och med ut två fulla provrör med färskt blod. nu i efterhand känner jag mig hur stolt som helst. trodde inte att jag skulle klara det.

2. hockeyslutspelet är i allra högsta grad igång. spännande!!! om ni missat det så möter djurgården luleå. känns lite stort på nåt sätt att djurgården blev valt sist av alla. ingen ville möta oss, hihi. vilket ju måste betyda att alla är lite rädda???? vem vet... var såklart och såg matchen i tisdags, fick vara väldigt arg. men ikväll kommer segern, jag känner det på mig! gjorde förresten en snygg grej alldeles nyss, betalade 139 kronor för att se matchen, får veta ett litet tag efter att matchen visas på tv4 sport = hade alltså kunnat se den helt gratis. suger lite grann..... men jag får ju se matchen iallafall och det är ju huvudsaken!!

3. rebels vann sin andra match igår, mot kalix. UNDERBART! kom till hallen då det stod 0-3.... ville vända och fara hem. men tur att jag inte gjode det hihiii! för hann bara vara där ett par minuter så hade rebels fått in sitt första mål. vinsten kom på straffar, trist att det inte blev 3 poäng, najs att det iallafall blev 2... winner winner chicken dinner

okej det där var inte riktigt allt jag ville skriva. men det får räcka för den här gången. återkommer med mer viktig information vid ett senare tillfälle. vet att ni knappt kan bärga er.... hehehe hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela