nilssonjennipher

* gravity is letting go of me tonight

Publicerad 2011-03-31 09:50:06 i VARDAG,



igår fyllde jag min ipod med bara gammal musik, alltså inte svingammal som typ elvis och sånt. utan gammalt som typ 2-3 år gamla låtar. helt underbart! sen gick jag & baby runt hela mjölkudden och kollade på hus vi vill ha. hittade en hel del. synd att man ej skiter pengar alltså!!!

har ganska nyligt vaknat, ska och göra bort gymmet nu på morgon så man kan slöa med gott samvete hela kvällen. idag ska mina ben plågas, kommer väl antagligen inte kunna gå normalt imorgon men det är smällar man får ta. vill man bli fin får man lida pin heter det väl?? måste återgå till köket och laga färdigt min frulle nu. hejdooo sötisar

ps såg det här klippet igår och började redan längta efter nästa säsong. sjukt länge kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela