nilssonjennipher

* hold me close, hold me tight now

Publicerad 2011-03-30 15:42:03 i VARDAG,

har varit på skolan från 8-12, sen lunch på stan med malin & ribban, en snabbsväng på stan och avslutningsvis triceps/bröst-träning på gymmet med ribbo. är helt slut, det bara skakar om jag lyfter armarna hahah vältränad tjej!! har förresten bestämt att det är färdigslöat nu, tränade bara 2 gånger förra veckan och 1 förrförra. så nu har jag lovat mig själv att träna minst 4 gånger fram till sommarn och sluta äta flott på veckodagarna! vill bli fit, hatar att allt ska dallra när man går haha

har även fått ett väldigt roligt samtal idag, skulle vara så himla bra om det går enligt mina planer hehe. lite hemligt än så länge, vill inte säga för mycket innan nåt är bestämt liksom

ikväll ska jag göra hemmalagade köttbullar & eget mos + brunsås till middag, det vattnas typ i munnen när jag tänker på det. är sjukt hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela