nilssonjennipher

* I say a little pray for you

Publicerad 2011-03-16 10:49:39 i VARDAG,

tjenixen. blir inte mycket till bloggande just nu, all min vakna tid går typ åt att plugga... eller nästan iallafall. så sjukt less på allt som har med skolan att göra, längtar till sommaren! fast det värsta är ju att man inte kommer vara ledig då heller, nää för då ska man minsann jobba. livet suger. pratade om det här med att bli vuxen med ribbz igår, kom fram till att när man fyllt 20 så har man egentligen ingenting att "se fram emot". för nu ska man jobba 8 h/dag tills man är över 60 år. fatta hur sjukt!!!! jag längtar redan tills jag är pensionär hahaha

missar rebels sista match för detta år, tragiskt men sant. eftersom dom inte har nånting att spela för, alltså det spelar ingen roll om dom vinner eller förlorar, så tänkte jag att jag hellre ser djurgårdens match. för det är ju en minst sagt avgörande match.. men jag tror såklart att djurgården kommer att klara detta! för jag tänkte igår, luleå har ju klarat av att vinna 3 matcher på rad nu, varför skulle det vara så mycket svårare för djurgården att göra samma sak då?! men ja som sagt var det är match ikväll och allt kan hända! spännande spännande....

nu ska jag begrava mig i farmakologi och syra-basbalans och allt annat som är med på tentorna och plugga....... kul liv liksom. puss och hejdå

ps. jag är ganska snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela