nilssonjennipher

* I'm about to lose my mind

Publicerad 2011-03-29 13:30:51 i VARDAG,

har haft en grym helg; har träffat syrran + gastus för första gången på väldigt länge! alldeles för länge för att vara exakt. så det blev ett kärt återseende. sen har jag även hunnit med att vara hem till töre en sväng & blev bjuden på smörgåstårta eftersom att min kusin fyllt år. gott gott!

 
världens finaste ♥

på lördag kom amanda och hälsade på, vilket alltid är lika kul! kvällen slutade på all star, hehe ovanligt va??? är fan där varje helg. pinsamt men sant! hur som helst så blev kvällen lyckad och jag blir alltid lika glad när jag får mina underbara tjejer på besök! borde hända oftare, och att alla kommer samtidigt. då skulle min lycka vara total. tur att jag får träffa hela gänget på fredag då jag ska pallra mitt arsle till kalix för en gångs skull. skotercross & B4 är det som gäller, vilket jag tror kommer bli kul! om inte annat så kommer det bli kul att träffa brudarna igen.

nu ska jag återgå till att se top model, har laddat ner säsong 16 och ser den, kan tala om för er att den är grymt bra!!!! trist att det bara hunnit komma ut fem avsnitt.. buhuu
PS. malin, jag vet att du är avis!!!

här e en rätt ny bild på mig. tog den förra veckan. tänkte ba om ni ville se hur långt hår jag lyckats spara ihop! det slutar just vid tissarna ungefär, kommer inte ens ihåg sist mitt naturliga hår var så långt. det enda som suger att det är en stor fet risbuske och att jag kommer vara tvungen att klippa av flera centimeter bara... men ändå

Kommentarer

Postat av: Malino

Publicerad 2011-03-31 13:30:44

Så du VET Jennipher har JAG laddat hem ett avsnitt från den nya säsongen, snart har jag tittat på alla avsnitt som du har sett!!! Som svar på ditt påstående: NEJ jag är inte avis ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela