nilssonjennipher

* I'm leaving home

Publicerad 2011-03-01 20:31:47 i VARDAG,

brödbaket blev mycket lyckat! är nog en mästerkock trots allt. men hann få ett FRISPEL när jag höll på, allt bara kladdade fast på händerna och armarna och jag kunde inte ta mera mjöl för jag hade deg överallt, försökte skrika på andreas men han hörde inte ett skit, stod och skrek och blev argare och argare och så tillslut kommer han "ja vad är det?" SÅ HAR HAN LEGAT I BADKARET OCH INTE HÖRT NÄR JAG STÅTT OCH SKRIKIT PÅ HJÄLP........ ni kan själv tänka er hur arg man kan bli i en sån situation?! jag sliter i köket och försöker baka bröd och så ligger han i badkaret under tiden?!?!?!?! ja herregud här i huset verkar det inte finnas nåt som heter jämställdhet! kanske borde ta och förklara vad det betyder för min käre pojkvän....

tur du e söt för annars hade det varit klippt för din del!



ps I love you!!

har varit rätt effektiv och duktig idag tycker jag. varit på skolan, hunnit gymma + promenera i det underbara vädret, storhandlat, pantat burkar för att ha råd att handla (hehe skojja) bakat bröd... ja kanske inte så effektiv ändå. men ska ta och meddela att detta är mer än vad jag brukar göra om dagarna. så lite duktig kanske jag har varit? jaaa säg det

nu ska jag dra andreas i örat och få med han till sängen! måste somna i tid ikväll för imorgon börjar jag skolan klockan 8.15.... åååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela