nilssonjennipher

* jag skulle ge dig allting du pekade på

Publicerad 2011-03-04 16:09:45 i VARDAG,

nej det blev aldrig gymmet idag. fastnade med arslet i soffan istället, dåligt jennpi!! fast å andra sidan så fick jag faktiskt pluggat en hel del. skrivit rapport på det jag missade i onsdags plus att jag pluggat till en av våra sammanlagt 5 tentor vi har om tre veckor. så det var ju lite positivt i alla fall. ska träna ordentligt imorgon istället!

ikväll blir det bara att ta det lugnt, ska laga västerbottensost-paj till middag (skyller på dig heddo om den inte blir bra) och sen ska jag och ante vante fara på bio. ska se 3D för första gången ever! coolt. så nu vet ni det. en fin bild kan jag bjuda på:

Kommentarer

Postat av: Mikalkjersti

Publicerad 2011-09-08 14:09:38

I want to say - thank you for this!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela