nilssonjennipher

* man oh man, you're my best friend

Publicerad 2011-03-18 14:21:22 i VARDAG,

hejjjj!! har just kommit hem, har varit & hjälpt elina och virre att flytta! fett jobbigt men blev bjuden på pizza som tack så det känns helt okej hehe. riktigt fin lägga dom har fått sig, blev sjukt sugen på att flytta själv. fast inte till lägenhet utan är sickt sugen på att flytta till hus! men det får bli ett senare livsprojekt. kanske att man först måste skaffa sig lite jobb och lite pengar för att kunna göra det? vilket ju såklart suger. att man inte är miljönär osv. men som sagt var det får bli ett senare bekymmer. har ju planerat att jag ska bli rik när jag blir stor så det känns rätt skönt...

har nog förresten helt totalt glömt bort att berätta att jag & fanny ska och se bästa håkan hellström imorgon!! fattar inte hur jag kunnat glömma bort att säga det. men nu har jag sagt det liksom. ska bli så himla kul, har inte sett han sen... förrförra hösten typ?! katastrof. men what to do när han aldrig kommer upp hit och spelar typ.. men imorgon kommer han alltså till luleå och självklart ska vi dit. ska bli sååå himla grymt!

och ikväll behöver jag väl knappast säga vad jag ska göra?!?!?! heja fram djurgården till seger!!!! fullsatt globen, känns skönt. vinner djurgården ikväll blir det alltså en 7:e avgörande uppe i luleå på söndag, tror jag? men ja nu ska man ju inte ta ut segern i förskott. skulle bara kännas så himla bra. håller tummar & tår för mina älskade.

PS. GRATTIS PÅ 20-ÅRSDAGEN BABY!!
suger att jag inte hinner vara med och fira dig imorgon.... buhuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela