nilssonjennipher

* rött för blodet genom hjärta och ven

Publicerad 2011-03-04 10:20:11 i HOCKEY,

är det inte bara helt sjukt att det återstår EN match av elitseriens grundserie?! kan inte fatta det. har aldrig varit med om att en säsong gått såhär sjukt snabbt!!! slutspelet drar igång nästa vecka. vilket också känns helt sjukt, känns som att det var alldeles nyss som djurgården spelade sm-final. behöver knappast säga att det också var sjukt, ni fattar. men alltså nu börjar allvaret. ska bli väldigt spännande att se lottningen! och också spännande att se om djurgården slutar som 6:a eller 5:a. vilket ju egentligen inte har någon större betydelse. men klart att det skulle vara fint med en 5:e placering! tycker ni inte det?! jaaa alltså herregud. får se om den här våren blir lika underbar som förra året, hockeymässigt alltså. jag har fortfarande inte fattat att djurgården spelade FINAL. det kommer nog aldrig riktigt sjunka in. har lovat mig själv att om djurgården kommer till semifinal i år så ska jag ner och kolla. så är det bara. är så arg på mig själv för att jag inte åkte ner ens förra året. HUR DUM?!

här kan ni få lite underbara bilder från gårdagens underbara seger mot SAIK.
puss



  

fimpen fick pris som årets järnkamin, fattar ej varför?! nog fan hade man ju kunnat välja en bättre spelare för det priset???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela