nilssonjennipher

* so happy I could die

Publicerad 2011-03-03 11:53:50 i VARDAG,



tjenis penis allesammans. ville bara meddela er att jag har ÄTIT och det var det bästa jag gjort på länge!! mat har aldrig smakat så ljuvligt som idag. ägg + kaviar + hårdbröd = JÄTTEGOTT. mums! men ändå är jag inte mätt. tror jag kommer kunna äta hur mycket som helst idag. inte så konstigt med tanke på att jag igår inte åt ett jota, alltså ordagrant så åt jag verkligen inte en tugga. försökte dricka nyponsoppa men det for ner och vände i magen bara. så igår fick jag prova på the faboulus life of a top model?! eller iallafall nästan. usch, stackars brudar. jag skulle aldrig kunna leva utan mat haha jag älskar mat! finns inget bättre. nu är jag sugen på allt möjligt, kyckling, pizza, kebab, gröt, avokado, fläskfile osv osv osv. längtar tills ikväll för då ska jag göra chili con carne till middag! kommer bli så underbart gott. hahaha vilket inlägg det här blev till slut

gissa vad jag ska göra nu?? hahaha gå och ÄTA ännu mera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela