nilssonjennipher

* white trash beautiful, there's something you should know

Publicerad 2011-03-01 18:15:58 i VARDAG,

precis som lovat kommer nu bilderna från stockholmia upp! inte för att det är speciellt många eller speciellt roliga bilder. men ändå. är ju bättre än ingenting alls?!

   


en kul bildserie

    

visst har jag vita å fina tänder förresten??? hahahah

jaa men helgen har som väntat varit helt underbar! synd att helger inte är längre och kanske framförallt synd att man inte är en rich bitch så man hade kunnat shoppa lite mer. fast blev ändå en hel del. eller ja, typ lagom mycket? om man nu kan köpa lagom mycket. ett par jeans, leggings, vanliga tröjor/koftor, linnen osv osv. så jag får lov att vara nöjd ändå!

en kul grej
jag: undra om man kommer se några kändisar i helgen...
andreas: jaa, tänk så skulle man se nån svinkänd! asså typ kissie eller paow!!!


hockeyn gick inte alls enligt planerna. blev förlust med 2-4 till slut. vilket såklart SÖG! men jag var rätt glad ändå. blev lite rörd när klacken körde "nisse ekmans järnkaminer" och dessutom fick han stående ovationer av hela hovet. vackerrrrt! alla förutom ante ställde sig upp...... typ



hunnit med att äta på pizza hut (såklart) går inte att fara till sthlm utan att äta där. gör man det så är man inte riktigt funtad i skallen tror jag! för det går bara inte att missa. helt underbart gott. nu vet jag inte vad mer jag ska kunna berätta? resten av bilderna finns på min fejsbook så vill ni se får ni kolla där. nu ska jag baka bröd! som en riktigt liten hemmafru hehe

Kommentarer

Postat av: Thorandrine

Publicerad 2012-01-16 13:03:13

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela