nilssonjennipher

* gimmie all your lovin'

Publicerad 2011-03-14 16:06:19 i VARDAG,

har mycket jag vill skriva så jag får helt enkelt göra en liten lista igen för att få med allt viktigt!!

1. i lördags var jag till boden och firade att linnea fyller 20! riktigt kul, alltid trevligt att träffa nytt roligt folk. svinkul med en sån förfest också, gratis dricka & inhyrd dj. sen tog jag taxi hem och träffade världens roligaste och sötaste taxigubbe. han bjöd på hembakta bullar & kaffe! hahaha det är man inte med om varje dag minsann. "åh jag älskar att köra taxi, mitt bästa yrke i livet!! gillar att träffa människor som e fulla och glada" 

2. igår hade rebels hemmamatch mot vännäs, och DOM VANN!!!! vilket betyder att dom nu är garanterade en plats i div1 nästa säsong också, skön...t. spelar alltså egentligen ingen roll om rebels vinner eller inte på onsdag. eftersom att dom redan är klara! extra underbart att ante fick göra mål igår! puss på dig

3. börjar få tentaångest på riktigt nu. insåg idag att det bara är en vecka kvar till första tentan. och jag känner mig såååå inte redo för detta. vilket suger. tycker det är så svårt att bestämma vilken del man ska lägga ner mest energi på att klara? för är ganska säker att jag inte kommer att klara alla 6 delar..... helt sjukt. vill ha sommarlov nu

4. avslutar denna lista med att berätta att vi ska äta TACOS till middag ♥ ska bli underbart fantastiskt sjukt fett sablars gott. speciellt nu när jag är så hungrig så jag bara vill grina. har nämligen ett helt tomt kylskåp så idag har jag lekt kissie och inte ätit nånting!!! hoppas ni förstår ironin. hade ätit om det inte var för att jag är alldeles för lat för att fara på affären och handla själv...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela